taraa

Alla inlägg under februari 2012

Av Tara Andersson - 3 februari 2012 14:34

hej hej bloggisen!

Nu sitter jag hos Miranda och ska göra homework. Vi ska göra lite om byggnaden, vi har inte samma byggnad men hon har ingen skrivare hemma så hon får skriva ut den hemma hos mej. Ikväll ska vi till gården just like always och det kommer bli as kul:) På sportlovet ska jag ju till Ösd som ni kanske redan vet om ni läser min blogg och idag så skulle jag få en ledighetslapp men jag kan inte ta ledigt på fredag för då har vi Nationella Prov (stavning). Men jag hoppas det löser sig för vi ska åka kvart i 10 asså då ska vi hoppa på tåget och isf måste jag först till skolan och göra Provet men det är inte säkert att jag hinner för tåget är i gbg. menmen det löser ju sig på nåt sätt. Bloggar mer ikväll!


 

Jag och Miranda!<3


Av Tara Andersson - 2 februari 2012 19:07

heej

Kom nyss hem från dansen, gick på Dancehall. Det va as tråkigt så slutade men jag började på Zumba ist...stavas det så? Jaja idag efter skolan gick jag, Jenna, Markus och Miranda hem till Miranda och gjorde läxor...eller inte. Ne men vi jorde inte så mycket, bara flamsade:) Imorgon är det fredag som alla kanske vet men jag säger det för dom som inte vet. Som vanligt drar vi väl till gården och chillar. Nu blir det läxa, prov imon på Hinduism!



Av Tara Andersson - 1 februari 2012 14:31

Vet ni va detta är ?

Ni får gissa och den som svarar rätt får en länkning, om man inte har en blogg kan man ju gissa för skojs skull. Haha

  
Av Tara Andersson - 1 februari 2012 14:13

heej, Nu har jag kommit hem från skolan just like always. Idag ska jag nog va med Jenna. Asså har inte mycket att säga men idag ska jag väl plugga som vanligt:/ I skolan idag mindre "frihet" på Elevens Val. Haha. Lol men bara för vi gick runt och inte jobbade med det vi skulle...hoppas det inte va jag och Miranda! Haha Obs. Iaf så nu måste alla sitta på våra platser eller aa och jobba med en sak, innan fick vi välja men ni har vi valt ett ämne som vi ska jobba med varje gång.



Bloggar mer sen if something fun happends...Stavas det så? Haha och jag som har sökt till IES. Puss



 

Ovido - Quiz & Flashcards