taraa

Alla inlägg under mars 2012

Av Tara Andersson - 31 mars 2012 21:19

                                                  
                               Hej

Nu är det Earth Hour. Jag, Amber och Miranda är hemma själva för mamma och pappa är hos några vänner. Vi har släkt allt men vi måste ha lite tänt i vardagsrummet och så har vi på teven för min lillasyster gråter för hon vill inte ha det mörkt, så nu är hon jätte ledsen! Stackarn, men nu ska vi mysa!


 

Av Tara Andersson - 30 mars 2012 21:20

Tjaa, kom hem för en stund sen från Elin. Jag, Julia och hon kolla på "Jag saknar dig", den är jätte bra men ganska sorglig! Vi satte också på musik och stog i hennes soffor och dansade och sjöng det högsta vi kunde typ, haha fast hennes föräldrar va hemma:) Ja, jag har iallafall haft en helt Underbar dag med Julia och Elin! <3


 



Av Tara Andersson - 30 mars 2012 14:18

Nu ska jag till knalleland with my lovers, Julia, Elin, mamma och Amber. I blog you later! :)



 

Sötisar!  

Av Tara Andersson - 29 mars 2012 20:23

Hej, sitter här och äter jordgubbar, mums! Haha igår va jag iallafall på utförsäljningen på Gina och jag köpte en tröja och en kofta. Nice asså! Imorgon ska jag nog inte till gården för att ingen ska typ dit, men jag ska va med Elin och vi kanske går till gården om några andra går eller så går vi väl själva. Det kommer blir super imorgon, vet inte varför men jag känner det på mig! Ni vet jag har känsla för sådant, haha.


Idag hade vi Nationnella prov och det gick väl ganska bra, och så hade vi prov i historia som inte gick lika bra. Men jag bloggar imorgon when I am with Elin...tror jag? hehe see ya:)


 

It's gonna be super

Lovely.



Av Tara Andersson - 27 mars 2012 15:30

Jag har fått onödiga kommentarer. Om man inte har något bra att skriva tycker jag inte att man ska skriva det, man slösar ju bara sin tid på att skriva "taskiga" saker. Det är inte så att jag har fått taskiga kommentarer men hoppas ni fattar. Alla får väl tycka vad de vill, jag tycker vad jag vill och sen tycker andra folk vad de vill. Och det är klart att man får säga vad man tycker men man behöver inte säga det på ett "taskigt" sätt. Jag tycker bara det är onödigt och ni slösar er tid på saker som inte ens är viktigt för er! Just sayin, så folk inte blir arga på mig nu för jag är inte arg eller så.


 



Av Tara Andersson - 26 mars 2012 14:37

heej, sitter hemma hos Julia och skulle hjälpa henne lite med disken men jag orkade inte! Nu har Manuela kommit och vi ska träna på våran dans som kommer bli grym, så idag måste vi kunna den för när vi är klara är det massa annat som vi ska träna på. Det kommer iallafall bli grymt! 


Justins nya låt "Boyfriend" har kommit ut på iTunes!!! OMG, den är den bästa låten. Jag har ju inte iTunes men man kan lyssna lite på youtube i typ 2minuter. Jag ÄLSKAR den, jag vill att han ska komma till Sverige nu! Om han kommer ska jag ha Vip biljett. Haha det har mamma sagt att jag kommer få! Så hoppas han kommer hit. Justin Bieber is my hero! <3 <3 <3


 

BÄSTA LÅTEN! <3<3<3  

Jag ÄLSKAR hur han rappar, love him! <3<3<3

Av Tara Andersson - 24 mars 2012 19:17

heej, sitter hemma och kollar på en film! Va på kalas innan och sen gick jag ut med min lillasyster.


Va ju på stan innan med Jenna och köpte en bikiniöverdel, USA såklart, haha och så köpte jag rosa byxor men ska byta storlek för dom är typ förstora. Jaja men här kommer lite bilder från idag!

 


        

Gangstaaa


     

 
Av Tara Andersson - 24 mars 2012 11:02

Heej!

Jag vet att jag inte bloggat men har haft massa kul. Nu ska jag iallafall till stan i det här fina vädret med Underbaraste Jenna, ska in på gina och kolla lite. Jag vill ha rosa byxor! Det är så snyggt, men här kommer dagens outfit



  

 

Man ser inte så bra, men jag har på mig Leggins, vanlig tröja, pälsväst och solglasögon!




Ovido - Quiz & Flashcards