taraa

Alla inlägg under januari 2012

Av Tara Andersson - 31 januari 2012 15:25

Hej, nu är jag hos Julia för vi ska dansa och så ska Marlene, Elin och Manuela komma och dansa med oss. Egentligen skulle vi va på gården och dansa för de har en danssal där men det öppnar kl. 18 så vi fick va hemma hos Julia ist för hon har stort hemma hos henne och hennes föräldrar kommer hem ikväll. 


 Ikväll ska jag på Studio Danza på MTV, ni vet den jag prata om som är så jobbig men kul:) Men bloggar sen. Puss




   

Av Tara Andersson - 29 januari 2012 21:00

Hej, jag är såå HAPPY! På sportlovet ska jag hänga med lilia till östersund. Det kommer bli så himla kul, jag kommer lära mej åka slalom. Jag längtar! Vi tar tåget dit:) lilias mamma bor ju där och så, det är as kul där! Östersund here we come...på sportlovet.

Av Tara Andersson - 29 januari 2012 16:51

hejsan 

Sitter hos Julia och det blir ett snabbt inlägg för vi ska åka nu till bion. Julia ska bara ta på sig kläder och lite så. Vi ska på New Years Eve! Alla säger att den är jätte bra och det verkar den också. Men jag bloggar mer sen efter bion eller imon. puss


 


Av Tara Andersson - 29 januari 2012 12:52

heej

sitter här hemma och gör läxor men jag vet typ inte vad jag ska skriva...menmen. Klippte mej typ nyss men bara topparna och egentligen ville jag inte men jag är ändå nöjd. Snart ska jag va med Julia om hon är klar med sin läxa! Ikväll ska vi på bio, Julia sa att hennes familj ska bjuda mej! Så gulliga dom är<3<3 Men asså dom behöver ju inte bjuda mej men bara för dom är så snälla så gör dom ju det!:) Bloggar mer sen.



   

Av Tara Andersson - 28 januari 2012 17:24

Hej

Innan va vi och åkte pulka i typ en skidbacke. As kul! Och nu sitter jag och Lilia hemma hos mej och vi har köpt godis för 40 kr. Mums. Senare ska mamma och dom basta så då ska jag och Lilia kolla film och äta vårt godiis:)  





 

 
Av Tara Andersson - 28 januari 2012 10:42

                                                  
                                                  
  Godmorning everyone

Sitter och kollar på några avsnitt av Elsas Värld. Det är jätte bra!

Jag har inte så mycket att göra men jag typ nördar datorn nu och lite så. Lilia skulle smsa mej nån gång idag och vi kanske skulle hitta på nåt ikväll som jag skrev igår med det här blir en repetion:) haha. Men det här blir bara ett snabbt morgon-inlägg som jag kallar det:)



   


Av Tara Andersson - 28 januari 2012 00:04

Hejsan, ligger i sängen och kolla på film...eller nä typ inte, jag är mest inne på mobilen. Idag va vi på gårn och det va en wonderful kväll med de bästa såklart! Jag har inte så mycket att säga men en sak som jag har tänkt på lite eftersom vi pratade om det i skolan och det är hitler...asså tänk vad han har gjort! Och tänk de som överlevde, de måste vart otroligt starka. Det är faktsikt kul att veta om det, vi kolla på en 30 minuters film om hitler och allt det och det va faktiskt intresant...jag är vetgirig:) haha. Blir ingen bild beacuse jag är inne på mobilen.

Av Tara Andersson - 27 januari 2012 15:34

I LOVE JUSTIN BIEBER AND I HAVE BIEBER FEVER


         

 

Ovido - Quiz & Flashcards